Dağıtım Lojistiği Nedir ?

Düşünün ki bir fabrikada üretilmiş olan birçok ürün var ve son kullanıcıya ulaştırılmayı beklemekte, ürünlerin son kullanıcıya ulaştırabilecek birçok yol bulunmaktadır. İşte Dağıtım Lojistiği kavramı bu süreçte karşımıza çıkmaktadır. 

Dağıtım lojistiği ürünlerin son kullanıcıya (tüketici) ulaşana kadar gerekli olan yer, zaman, enformasyon ve mülkiyet konularında fayda sağlamaktadır. Ürünler tüketiciye ulaşmadan gerçekleştirilen tüm süreçler dağıtım lojistiğinin kapsamına girmektedir.


Dağıtım lojistiği tüketici talebine hızlı ve etkin cevap verebilmek için özellikle üstünde durulması gereken konulardan biridir ve  çözüm süreci aşamasında dağıtım lojistiği,  ürünlerin tüketiciye ulaştırılmasında farklı yollar kullanarak müşteri memnuniyeti sağlaması söz konusudur.


(Uygulanan bu yol ve yöntemler ilerleyen yazılarımızda açıklanacaktır.)

Share
Disclaimer: Gambar, artikel ataupun video yang ada di web ini terkadang berasal dari berbagai sumber media lain. Hak Cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber tersebut. Jika ada masalah terkait hal ini, Anda dapat menghubungi kami disini.

LATEST ARTICLES

Yorum Gönder

Lütfen yorumlarınızı yapmayı unutmayınız...